RSS

Evită 3 greşeli principale când faci rugăciuni

24 Mar
Evită 3 greşeli principale când faci rugăciuni

Sa ne rugam …

ASTRODEVA

Prayer_TeamŞtiai că:

  • Cel puţin 84,4% din populaţie se roagă la Dumenzeu, insă doar 15% au rezultatele dorite ?
  • Un studiu arată că 70,6%  dintre oamenii  care se roagă,  îşi înrăutăţesc mai mult condiţia pe care doresc să o vindece sau situţia din care doresc să iasă?
  • Ca simplu exemplu… ţi se pare interesant că din atâtea miliarde de oameni de pe întreaga planetă care se roaga să nu mai fie sărăcie şi conflicte, totuşi există în continuare sărăcie şi conflicte? Hmmm gândeşte-te pentru câteva momente…

Cum adică pot să-mi înrăutăţesc starea prin rugăciune?

Da, chiar se poate întâmpla şi vei înţelege cum să eviţi acest lucru citind în continuare.Cu toate că am condensat foarte multe informaţii menţionând doar esenţa a ieşit un articol mai lung decât de obicei astfel îţi recomand să îţi dai timp pentru a digera energia articolului, să pătrunzi esenţa şi în special îmi doresc din tot…

Vezi articol original 1.810 cuvinte mai mult

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 00000003am 015000000am, AM3000000Marți în Astrele predispun, noi dispunem!

 

Lasă un răspuns

 
