RSS

Cutia de cadou

25 Ian

1881_0_1

Bănuiesc că şi ţie îţi plac cadourile. Cui nu-i plac?!… Mai ales cele frumos împachetate. Dacă sunt frumos împachetate nu prea mai contează ce-i înauntru. Spunem că atenţia a contat, atunci când le primim.

Mă gândeam zilele astea că la fel se întâmplă cu multe dintre lucrurile din viaţa noastră. De multe ori pierdem esenţa şi ne lăsăm furaţi de aparenţa lucrurilor. De cele mai multe ori ne uităm doar la ambalaj şi uităm de scop. Şi ce-i mai dureros este că asa suntem şi procedăm şi cu oamenii pe care-i întâlnim.

Eu însămi sunt o cutie de cadou. Da, poate o să ţi se pară ciudat şi tu eşti o cutie de cadou. Una care are grijă în fiecare dimineaţă să arate cât mai bine înainte de a ieşi din casă şi a se dărui vieţii. Şi gândeşte-te că aşa procedăm fiecare dintre noi.

Ce se întâmplă când ne întâlnim cu altă cutie de cadou? De cele mai multe ori ne interesează şi ne fascinează doar ambalajul şi uităm de conţinut. Uităm de faptul că dincolo de cutie suntem fiinţe vii, suflete de lumină. Uităm că dincolo de ambalaj avem o inimă şi încă una plină de iubire pe care mulţi dintre noi o ţinem ferecată, ascunsă ca nu cumva să ne-o rănească cineva. Şi ca să fim siguri de asta înainte de a pleca de acasă îi mai adăugăm câteva straturi de hârtie colorată şi câteva fundiţe ca să fie cât mai greu de desfăcut în caz că se încumetă cineva să facă aşa ceva.

Aşa eram şi eu cu ceva vreme în urmă. Ceva mai multă, prin adolescenţă. O cutie de cadou care se proteja de celelalte cutii cu cât mai multe straturi de ambalaj şi cât mai multe fundiţe. Până într-o zi când am observant că mă izolam de toţi ceilalţi şi că mă simţeam singură şi tristă.

În acea zi am ales să renunţ la straturile de ambalaj şi să rămân o cutie simplă şi îngrijită. Am descoperit că eram şi plină de conţinut. Din interior se auzea ceva ca un ticăit de ceas. Era de fapt inima mea care exprima frumos bucuria, iubirea şi emoţia pentru celelalte inimi şi cutii, pentru viaţă în general.

Îmi amintesc că prima oară când am lăsat să se vadă ce-i în interiorul cutiei mele am uimit audienţa. Şi anume colegii mei de clasă dintr-a 10-a, care s-au oprit din ce făceau fiecare prin pauză, ca atunci când pui televizorul pe “freeze”. S-au uitat uimiţi la mine din cutiile lor  şi au răbufnit în aplauze şi ovaţiuni. Cred că unul dintre ei a şi notat ziua când s-a produs evenimentul.

De atunci am învăţat să mă bucur de cadoul care sunt şi de fiecare cutie pe care o întâlnesc şi mai mult de atât, să mă bucur de minunea sau adevăratul cadou din interiorul fiecăreia.

Te îndemn şi pe tine să iubeşti cadoul minunat şi strălucitor care eşti şi cutia în care e ambalat acest cadou, pentru că doar aşa şi numai aşa, ai să poţi vedea şi aprecia toate cadourile şi cutiile lor, lângă care trăieşti şi cu care te înconjori.

Dacă te-a inspirat această poveste de viaţă te invit să o spui mai departe şi prietenilor tăi. :)

Sursa: http://urmeazatiinima.ro/

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 00000001pm 051000000pm, PM1000000Duminică în Think about!

 

Lasă un răspuns

 
