RSS

Azi am realizat ca mi-am f***t intreaga viata!

17 Noi

Daca ai afla ca viata ta se termina maine, cum alegi sa traiesti azi?

psihocraiova

Este un articol scris de catre un barbat de varsta a doua in care povesteste cum si-a irosit intreaga viata. Este un articol scris cu foarte multa sinceritate in care cred ca foarte multe persoane se vor regasi si pe foarte multe persone le va inspira. Imi doresc sa faceti parte din cea de-a doua categorie, doar sa va inspire.

„Buna! Numele meu este John! Am fost doar spectator pentru un timp dar mi-am facut in sfarsit un cont ca sa postez asta. Simt nevoia sa ma eliberez. Despre mine: Sunt un bacher in varsta de 46 de ani si mi-am trait intreaga viata opus fata de cum mi-as fi dorit.

Toate visurile mele, toata pasiunea mea…s-au dus. Intr-o slujba constanta, rigida de la 9 la 19, 6 zile pe saptamana, timp de 26 de ani. In mod repetat am ales drumul sigur pentru absolut orice, care in cele din…

Vezi articol original 999 de cuvinte mai mult

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 000000011pm 004000000pm, PM11000000Luni în Think about!

 

Lasă un răspuns

 
