RSS

Femeia fara destin

26 Oct

Bazar de Vise

Destinul nu exista. Si de ce as vrea sa cred in existenta lui cand ma pot bucura de credinta in mine insami? Eu sunt propria-mi viata. Asa cum aleg sa o am. Viata mea nu e frumoasa sau urata. Trista sau fericita. Viata mea e cum aleg sa fie. Viata mea o contruiesc. Prin alegeri. Prin asumare.

Nu cred in destin, pentru ca eu vreau si pot sa aleg. De ce sa imi reneg acest privilegiu? Ce bine ca pot gresi, pentru ca apoi sa invat si sa MA invat. Ce bine ca pot sa aleg a strabate drumuri necunoscute, privind uimita, curioasa imprejurul meu. Drumuri care exista apriori. Dar pe al meu, eu il aleg. Si tocmai de aceea nu ma plang. Sunt fericita si imi multumesc.

Nu cred in destin pentru ca vreau sa fiu mandra de mine. Tocmai in aceasta consta frumusetea alegerilor. Cele bune sunt un…

Vezi articol original 245 de cuvinte mai mult

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 000000010am 031000000am, AM10000000Duminică în Cuplu si relatie

 

Lasă un răspuns

 
