RSS

Despre boala si vindecare

21 Mar

FII INTREGUL!

Boala este creata pe baza falsului sistem de credinta ca tu esti separat de Dumnezeu.
In Adevar, Tu esti Intregul, Infinitul, Fiinta eterna si Una cu Creatorul.

Exemplificare….
Daca tu doresti cu adevarat sa te vindeci, vei fi vindecat, si fii sigur ca nu ai nici un motiv ca sa vezi vreun avantaj in a fi bolnav. In clipa in care sincer tu doresti sa fii vindecat, munca ta a luat sfarsit.
Stai o clipa in liniste si spune-ti urmatoarele: “ Sunt un Copil al lui Dumnezeu
si eu nu mostenesc boala, caci Dumnezeu nu a creat boala. Mai mult , Eu si Tatal(Dumnezeu) suntem Una. Dumnezeu(Eu- ul din strafundul meu) este singura
Putere si Lege ce exista, de aceea nu poate apare nici o boala in constiinta mea si adevarata mea natura este una si aceeasi cu Sanatatea Perfecta. Toate nevoile mele (sociale, fizice, spirituale) sunt intampinate de Dumnezeu, care se afla in interiorul meu. Deoarece Dumnezeu este Fiinta Mea, Singura Fiinta Ce Exista, in viata mea nu poate exista decat Armonie si Frumusete, iar eu am incredere ca ASA ESTE, SI DECI ASA SI ESTE.”
Ramai constient in Gratia lui Dumnezeu si totul se va schimba. Este tot ce ai nevoie. Nu-ti asculta simturile sau mintea care-ti pot pretinde ca nu esti Una cu Dumnezeu, deoareceTu Esti Una cu Dumnezeu. Asculta-ti numai vocea interioara(atunci cand mintea ta este libera de toate conceptele ce te retin in necunoscut), vocea este inca slaba, dar iti va spune ca Tu Esti Una cu Dumnezeu si acesta este Adevarul Tau si nu exista nici o alta Lege, nici o alta Putere si nici un alt Adevar.
Lasa sa plece de la tine orice alt sistem vechi de credinta ce sustine boala, limitarea si “separarea de Dumnezeu”. Intra in noul sistem de credinta, cel in care “Eu si Tatal(Dumnezeu) suntem Una si acest Sine sau Spirit (Dumnezeu) este Adevarata Mea Fiinta.”
Ramai in aceasta stare, si Dumnezeu va trai Viata Ta incepand din acest moment. Este tot ce tu ai nevoie.
In Numele Lui Dumnezeu, Fii Intregul!

“Arta cunoasterii in tacere”
Bedri Cetin & Beatrice Tuhari

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 00000003am 044000000am, AM3000000Duminică în Terapii complementare

 

Lasă un răspuns

 
