RSS

Plouă

21 Aug

A mai trecut o noapte

Sau poate două…

Afară-i frig,

În mine plouă.

În vene îmi picură

Cuvintele tale,

Crescând nestăvilit

În ţipăt de cavale.

Ascult o poveste

Sau poate două…

Un suflet şoptit,

Învaţă să plouă.

Curg litere-n ploaie

Sau poate tac…

Ascult liniştea,

Sau mă prefac.

Ploaia stinge un suflet

Sau poate două…

Sunt mai aproape de cer

Şi tot plouă.

Cuvintele tale ucid

Sau alină…

Contopite din ploaie,

Mă dor, când suspină.

Ploaia strigă-o iubire

Sau poate două…

Şi liniştea moare

Sub cuvinte când plouă.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 00000008am 016000000am, AM8000000Vineri în Poezii si reflectii personale

 

Lasă un răspuns

 
