RSS

Magazinul de suflete

21 Aug

intr-o zi cu ploaie

ai intrat

in magazinul de suflete,

le-ai gasit pe toate

cu nasul lipit de geam

plangand picaturi.

ai scos din buzunar

portofelul cu amagiri

si l-ai intins peste tejghea:

„un suflet, va rog!”

„cum sa fie?”

„iubitor, sincer, frumos,

rabdator,intelegator, iertator…”

„hei, stai asa…

am ceva dar e cam prafuit

nu mi-a mai cerut nimeni

pana acum asa de mult”…

si m-ai cumparat

golind portofelul pana la fund.

ai uitat sa-mi spui

ca nu era pentru totdeauna!

acum in piata trista

un copil

isi sterge ploia de pe obraji

castigandu-si existenta:

„suflet de vanzare!

suflet de vanzare!”.

 
3 comentarii

Scris de pe 00000008am 020000000am, AM8000000Vineri în Poezii si reflectii personale

 

3 răspunsuri la „Magazinul de suflete

  1. cata

    00000001pm 032000000pm, PM1000000Miercuri at 7:32 pm

    Si totusi, ni-l vindem in fiecare zi pe lucruri ce nu valoreaza aproape nimic.In fine…nu valoreaza nimic cand le privesti peste ani ,constati ca tot ce-ai facut a fost sa te invarti degeaba in jurul unor idei si concepte despre care credeai la un moment dat ca sunt adevaruri,dar care nu reprezinta decat simple presupuneri.

     
  2. cata

    00000001am 042000000am, AM1000000Joi at 11:42 am

    ”suflet de vanzare,
    suflet de vanzare”
    striga in ploaie un copil

    l-am vazut zile la rand ,
    asteptind
    ca cineva sa vina sa-i stearga ,
    lacrimile
    de ploaie cei acopereau obraji.

    dar marfa ce copilul o striga
    in piata,
    nu are pret si totusi are
    un pret

    unul rezonabil ,bineinteles,
    si nu prea mare,
    acceptabil,
    ”alt suflet de vanzare”

     
    • lauracatanoiu

      00000001pm 030000000pm, PM1000000Joi at 4:30 pm

      Sufletul nu are decat pretul pe care ti-l pui singur/a si nu poate fi „cumparat” decat cu iubire.

       

Lasă un răspuns

 
