RSS

Introducere in sufletul meu

21 Aug

„Caietul cu sentimente”
Candva in timp, scrijelind prin suflet, a aparut un caiet cu stersaturi, greseli gramaticale  (pardon! sentimentale, n.a.), cu pete de cerneala amaruie cu aroma de ciocolata, un caiet cu lacrimi, zambete, sperantele copilului din mine, visurile femeii din mine, un caiet al sufletului meu nascut in timp ce-mi desenam viata.
Daca intrati aici, deschideti usa cu grija si pasiti usor sa nu speriati copila ce merge de mana cu o femeie plina de sperante. Tocmai sunt la intalnirea cu femeia adulta, implinita si fericita.

Sentimentele desenate aici apartin doar sufletului meu, astfel incat orice asemanare cu realitatiile celor care intrati aici si simtiti nevoia reproducerii lor, este posibila doar cu precizarea sufletului in care va regasiti.

©2009 Laura Maria Cojocaru – https://psihoterapiecraiova.wordpress.com/

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 00000008am 000000000am, AM8000000Vineri în Poezii si reflectii personale

 

Lasă un răspuns

 
