RSS

Bocanci

21 Aug

Ai batut la usa sufletului meu
Cu pumnii!
Mi-era teama, mi-era greu
Sa-ntind mâna spre tine.

Ai urlat din coltul gândului :
„Da-mi cheia!”
Masurând secunda crudului
Adevar din tine.

Nu-mi amintesc sa-ti fi raspuns.
Deloc!
Cautam un timp ascuns
Sa ma feresc de tine.

Cautam puterea de-a scapa
Si totusi!
Ai intrat … probabil cu forta!
E plin acolo de tine!

Ai intrat cu bocanci cu tot.
Murdari!
Ai uitat probabil ca doare
Daca nu te stergi pe picioare.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 00000008am 028000000am, AM8000000Vineri în Poezii si reflectii personale

 

Lasă un răspuns

 
